Wednesday, February 16, 2011

Dforma drops


Gabungan ekslusif pati bunga bermutu dengan tenaga minda seribu guna.









  • Membina keceriaan keharmonian, seri wajah dan awet muda.
  • Mengatasi tekanan perasaan, gangguan emosi, kelesuan, kemurungan, sedih dan kecewa.
  • Membina tenaga pelindung dalaman serta membantu mengatasi gangguan tenaga luar
  • Memberi ketenangan, membina keyakinan diri dan berfikiran positif
  • Membantu mengimbangkan sistem dan fungsi organ

Cara Penggunaan (luaran sahaja) : 

Penyeri Wajah
Titiskan 1-2 titis ke dalam mangkuk kecil berisi air sejuk/ais. Sapukannya pada muka dan ubun-ubun. Amalkan atau guna apabila perlu.

Anggota tubuh 

Boleh juga disapu kepada anggota badan yang mengalami kesakitan dan bermasalah.
 

Mandian 
Titiskan 1-3 titis ke dalam sebaldi air sejuk/ais. Gunakan sebagai mandian bilasan terakhir pada waktu petang/malam. Sesuai untuk mengatasi kelesuan dan keletihan, panas badan atau membina semula tenaga rohani dan jasmani.



Saya pernah diserang penyakit misteri selepas mencium bau minyak perfume dari seorang lelaki yang tidak dikenali di Kompleks Teruntum. Saya berasa khayal dan sering terbayang wajah lelaki tersebut sehingga saya jadi lemah dan sakit kepala. Saya tidak dapat melakukan pekerjaan saya dan tidak dapat memberi tumpuan kepada pekerjaan saya. Apabila melihat keadaan saya, Dr. S Noor melakukan diagnosis dan mendapati saya terkena gangguan misteri. Dr. S Noor melakukan rawatan kecemasan dengan secara urutan dan mandi ais. Alhamdulilah selepas rawatan semua masalah saya telah hilang. Saya pulih seperti sedia kala dan boleh melakukan pekerjaan seperti biasa.
Ma 37 tahun, Taman Tas, Kuantan, Pahang.


Ketika berada di klinik Dr. S Noor tiba-tiba saya merasa pusing kepala dan hampir pitam kerana melihat darah daripada luka di tangan saya akibat terkena pisau lipat. Tiba-tiba saya berasa seperti di awang-awangan dan melihat keadaan yang sangat menakutkan. Saya cuba menjerit tetapi suara saya tidak keluar. Saya dapati terlalu banyak mata misteri memandang ke arah saya. Saya ketakutan dan menjadi lemah seluruh badan. Dalam masa yang sama saya diserang senggugut yang amat teruk. Sudah lama saya tidak diserang masalah senggugut. Saya mengerang kesakitan. Dr. S Noor dengan segera melakukan rawatan kecemasan dengan melakukan urutan refleksi pada tapak kaki saya. Walau pun sakit dengan urutan refleksi namun saya rasa semakin lega. Dr. S Noor memberi saya bio aura 5 untuk rawatan senggugut. Saya menitiskan bio aura 5 ke dalam mulut dengan kerap. Selepas mandi ais, saya rasa saya sudah sihat semula. Alhamdulilah, terima kasih Dr. S Noor.
Zaidah 19 tahun, Jln Bkt Sekilau, Kuantan, Pahang.


Akibat terlalu tertekan dengan bebanan kerja saya selalu menghadapi pelbagai masalah kesihatan. Selepas balik kerja badan saya merasa letih dan lesu, kadang-kadang saya mengalami sakit kepala dan tidak boleh memberi tumpuan pada pekerjaan. Pada suatu hari saya diserang demam panas, saya telah mengambil ubat di klinik tetapi keadaan saya semakin teruk. Akhirnya saya mengambil keputusan untuk pergi berjumpa dengan Dr. S Noor di kliniknya. Selepas rawatan urutan dan mandi ais serta mengambil penawar madu aura kini saya rasa telah ada banyak perubahan. Saya rasa lebih sihat bertenaga dan tidak lagi rasa stress sewaktu bekerja.
Zainal Abidin, Balok Baru

Harga : 
Harga Jualan RM65.00 sebotol (10 ml).
Kod Produk : DFD65.

Kos penghantaran PERCUMA.


0 comments: